راهنمای طراحی داخلی منزل برای مبتدیان

طراحی داخلی منزل می تواند فوق العاده هیجان انگیز اما در عین حال دلهره آور باشد. هنگامی نمیدانید دقیقا باید چه کاری انجام دهید تصویری در ذهن شما ساخته نمیشود و در نتیجه احساس درماندگی و ضعف به شما دست می دهد. به همین دلیل مهم است که یک ایده روشن از آنچه می خواهید و یک برنامه ریزی برای ایجاد آن داشته باشید. شما همچنین باید بدانید که در پروژه چه میزان هزینه می خواهید صرف کنید و در نظر داشته باشید که تزئین خانه خود را با میران بودجه خود امکان پذیر کنید. دکور خانه ارزان قیمت به معنای کیفیت کم آن نیست، بلکه به این معنی است که شما باید خلاق باشید تا ایده های تزئینی مناسب که برای فضای و بودجه شما مناسب هستند را پیدا کنید.

f:id:iraandeco:20181115154625j:plain

خلاقیت در طراحی داخلی منزل

قبل از هر چیز باید بدانید برای چه منظور میخواهید خانه خود را طراحی کنم مهم است که انگیزه خودتان را برای شروع پروژه طراحی داخلی منزلدرک کنید. شناسایی آنچه که در دکوراسیون مورد نظر شما مهم نیست دلیل آنکه چرا باید دکوراسیون تغییر کند و اینکه چگونه می خواهید این کار را انجام دهید؟ آیا لازم است که برای طراحی داخلی منزل خود از یک کارشناس کمک بگیرم؟ چه کسی باید به من کمک کند تا پروژه را اجرا کنم؟

اگر شما به استخدام یک طراح داخلی و یا افراد حرفه­ای دیگری، مانند پیمانکار و یا برق­کار نیاز  دارید، تحقیقات خود را انجام بدهید. همیشه با افرادی که احساس راحتی می کنید و منظور شما را متوجه می­شوند و سلیقه شما را درک می­کنند راستخدام کنید. چه زمانی امنتظار دارید که  پروژه شما شروع و تکمیل شود؟ یک برنامه ایده آل برای پروژه خود ایجاد کنید تا بتوانید آن را سازماندهی و پیگیری کنید.

سبک خود را پیدا کنید.

بعد از آنکه همه جوانب را برای طراحی داخلی منزل خود سنجیدید نوبت آن می رسد که سبک مورد علاقه خود را بیابید

بعد از این که اهداف پروژه را برای تیم خود تعیین و مشخص کردید، یک سبک تزئینی را انتخاب کنید. اگر شما احساس قوی از آنچه که می خواهید را ندارید، شروع به بررسی در وبلاگ­ها و مجلات طراحی دکوراسیون کنید تا بتوانید آنچه را که می خواهید به دست آورید. می توانید از تصاویر موجود در اینستاگرام و  پینترست شروع کنید وبه  هر چیزی که دوست دارید یا دوست ندارید توجه کنید حتی  اگر تصمیم به استخدام یک دکوراتور داخلی داشته باشید، این تصاویر به شما کمک می­کند که طراح را با سلیقه خود آشنا کنید و آنها را با خود همراه کنید. تصاویر راهنمای خوبی برای یافتن روش های طراحی داخلی منزل با سلیقه خودتان است.

منبع: طراحی داخلی منزل - طراحی داخیل منزل ایرانی - طراحی داخلی منزل کوچک | دکوشار